WINNERS ניצחו CHOKERS / מנחם לס

היה זה משחק בו WINNERS ניצחו CHOKERS, ובראשם קווין דוראנט, כשווסטברוק לא רחוק ממנו. שניהם כשלו, פישלו, והפסידו את המשחק ב-4 דקותיו האחרונות כשהווריורס קלעה 14 נגד 4, ודוראנט ווסטברוק איבדו כדורים, התבלבלו במשחקם, ואיבדו את ראשם לחלוטין.

הנה טבלת המשחק:

GOLDEN STATE WARRIORS (73-9)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
H. Barnes F ***28:03 3-6 2-3 1-1 +12 1 0 1 1 2 2 2 0 1 9
D. Green F 42:40 5-11 2-5 2-4 +16 3 9 12 6 5 3 3 1 2 14
A. Bogut C 27:16 2-4 0-0 1-4 +1 1 4 5 4 3 0 1 2 1 5
K. Thompson G 39:35 14-30 11-18 2-2 +16 1 3 4 0 4 1 1 1 5 41
S. Curry G 41:01 8-21 6-13 7-9 +12 2 8 10 9 3 2 3 0 1 29
A. Iguodala 38:10 3-6 0-3 2-4 -2 3 4 7 1 3 3 1 0 0 8
S. Livingston 13:47 0-4 0-0 0-0 -8 0 1 1 2 1 0 1 0 0 0
M. Speights 05:32 0-4 0-2 0-0 -7 1 1 2 0 2 0 1 0 0 0
L. Barbosa 01:44 0-0 0-0 0-0 -6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
A. Varejao 01:07 0-0 0-0 0-0 +2 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
F. Ezeli 01:05 1-1 0-0 0-0 -1 0 0 0 0 2 0 1 0 0 2
I. Clark DNP – COACH'S DECISION
J. McAdoo DNP – COACH'S DECISION
Total 240 36-87 21-44 15-24 12 31 43 23 25 11 14 4 10 108
41.4% 47.7% 62.5% TEAM REBS: 15 TOTAL TO: 15
OKLAHOMA CITY THUNDER (55-27)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
K. Durant F ***44:48 10-31 1-8 8-10 -6 2 5 7 3 4 2 3 3 1 29
S. Ibaka F 35:50 5-10 1-6 2-5 -6 1 8 9 0 4 0 0 3 1 13
S. Adams C 28:05 3-6 0-0 3-5 -12 6 3 9 1 4 1 2 0 1 9
A. Roberson G 29:04 5-5 0-0 1-2 -6 3 5 8 0 5 1 3 3 0 11
R. Westbrook G 43:49 10-27 0-5 8-10 -11 3 6 9 11 2 4 5 0 1 28
E. Kanter 10:38 4-5 0-0 0-0 +15 1 2 3 0 3 0 1 1 0 8
D. Waiters 35:59 1-5 1-3 0-0 -5 0 4 4 1 0 1 0 0 0 3
R. Foye 07:08 0-0 0-0 0-0 -3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
A. Morrow 04:39 0-1 0-1 0-0 -1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
N. Collison DNP – COACH'S DECISION
N. Mohammed DNP – COACH'S DECISION
C. Payne DNP – COACH'S DECISION
K. Singler DNP – COACH'S DECISION
Total 240 38-90 3-23 22-32 16 33 49 16 22 9 15 10 4 101
42.2% 13.0% 68.8% TEAM REBS: 15 TOTAL TO: 15

לא הרביתי להשתתף בבלוג החי כי החלטתי הפעם להתרכז במשחק במאה אחוזים ללא  כל הפרעה. הנה מה שראיתי הלילה כשהסתכלתי בריכוז מלא בשפת הגוף של השחקנים, פניהם, תגובותיהם למה שקרה במשחק, ועוד.

  1. הת'אנדר נראתה מוכנה למלחמה רק בתחילת המשחק כשלמרות החטאות איומות – מלחמתם, מרצם, המוטיבציה שלהם, וסערה הרגשות שלהם שמרה אותם כמובילים במשחק. לא בהפרש גבוה, אבל הם הובילו וג"ס היתה צריכה להתאמץ כדי להישאר איתם.
  2. לא לקח הרבה זמן עד שהמלחמה של הת'אנדר נשארה כאילו על תיקונה, אבל לאט-לאט היא הפכה ממלחמה נועזת לכיבוש יעד, למלחמת ניצולים. זה אחרת כשאתה לוחם בהסתערות על מבצר משאתה לוחם על הגנת המבצר שלא ייכבש. זה בדיוק היה משחקה של הת'אנדר: מהסתערות לכבוש ולהרוס את הווריורס, מלחמתם הפכה למלחמת הצלה. להינצל איך שהוא מההפסד כשהיא משחקת רע – רע מאד – וכל מה שנשאר לה ביד היו קלפים עליהם היה כתוב "הימלטות", "הינצלות", "חילוץ", "מפלט", ו"פדייה".
  3. לעומתה הקלפים של הווריורס היו "לפוצץ", "לפרוץ",  "לנתץ", "להחריב" ו-"להבקיע".
  4. ההרגשה משך שלושת רבעי המשחק האחרונים היתה שהווריורס באה לנצח, והת'אנדר באה לא להפסיד.
  5. לצערי עלי לכתוב שוב שדוראנט היה איום ונורא למרות 29 נקודותיו. שלושת האסיסטים שלו נוטרלו ע"י שלושת איבודי הכדור שלו. אני לא מבין כיצד שחקן מצוין כמוהו הולך עם הראש בקיר במקום להשתמש בחברי קבוצתו. הוא שכח לחלוטין כיצד הוא שיחק נגד סאן אנטוניו כשהוא חילק כדורים, השתמש בחבריו, ומשחקו זהר. הערב היה לו עוד ערב איום של 10 מ-31, וזה דבר שאסור שיקרה לשחקן ברמתו. הוא רצה להיות הגיבור הערב ולנצח את המשחק. בדיוק ההיפך קרה.
  6. ראסל ווסטברוק לא היה הרבה יותר טוב כשסיים עם 10 מ-27 עם כמה כניסות של ראש בקיר, ואיבודי כדור קריטיים ביותר, במיוחד בסוף המשחק. איבודי כדור איומים שאסור שיקרו ברמה הזאת של הכדורסל. היו לו 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אבל חמשת איבודי הכדור שלו היו קריטיים יותר, כואבים יותר, ופוגעים יותר, בעיקר שני האיבודים בסוף, אחד מהם כדור שסטפן קרי לקח לעבר סל הת'אנדר, וסתם נתן ל-4 השניות האחרונות להסתיים. איזו בושה! לכן ווסטברוק סיים עם 11- שרק ה-12- של אדאמס היה גדול יותר.
  7. אני חשבתי שהת'אנדר למדה לשחק. נגד הספארס הכדור נע במהירות בין אחד לשני, ואז הכניסות של ווסטברוק ודוראנט באו בהפתעה, ולכן גם הסתיימו לרוב בהצלחה. אבל כשווסטברוק עומד עם הכדור עד שהוא מחליט להיכנס, כל ההתקפה הופכת ל-STAGNANT – מאובנת. מנגד, כשהכדור נע בין החמישה (אגב, היכן היה מורו, אחד מקלעי השלשות הטובים של הת'אנדר?), ופתאום דוראנט נכנס או עולה לקליעה – לרוב זה עובד. אבל כשדוראנט  עומד, עומד, עומד, הורס שניות יקרות, ואז מחליט לפרוץ או לזרוק מרחוק כפי שעשה רוב הערב, ההגנה מוכנה לו, וכל משחק הת'אנדר הופך ל-STAGNANT – קופא על שמריו. נעצר. וזו האמת: ווסטברוק ודוראנט הגדולים הקפיאו את משחק קבוצתם, ומאחר ושניהם לקחו 58 מ-90  זריקות קבוצתם באחוזים סביב ה-33%, הם האחראים להפסד.
  8. בכל הרבע השלישי לת'אנדר היו 0 – א-פ-ס  אסיסטים. כיצד אפשר לנצח ככה?
  9. לכל שחקני הת'אנדר מינוס ווסטברוק – היו 5 אסיסטים כ-ו-ל-ל לכולם ללא ה-11 של ווסטברוק. כיצד אפשר לנצח ככה?
  10. עכשיו כמה מילים על הווריורס: הם נראים לי כקבוצה של צעירים המחוסנת מפני הכל. הם לא הבינו, לא רצו לחשוב, ולא שמו על העובדה שהם היו במצב של כמעט מוות, ורק בגלל ששחקנים כמו סטפן קרי וקליי ת'ומפסון לא חושבים יותר מדי, ולא עושים חשבונות, המג'יק חוזר אליהם שוב ושוב.
  11. הת'אנדר היא קבוצה הרבה יותר אתלטית, אבל הווריורס ניצחה כי לקליי ת'ומפסון היה את ערב הקליעה הגדול ביותר שאני ראיתי אי-פעם במשחק בעל חשיבות כזאת. הוא היה כאילו איזה מין קוסם עם זריקות ללא היסוס שראו רק רשת. 11 מ-18 מה-3 והכל עם יד בפנים, ולעתים שני מטר לפני הקשת? אף פעם לא היה ולא נראה דבר כזה במשחק בעל חשיבות כזאת. למעשה, ערב כזה של קליעות צריך להסתיים ב-30 הפרש. ערב קליעות כזה לא יכול לחזור, וזו כנראה תהיה התקווה הגדולה של OKC במשחק ה-7.
  12. קרי לא פיגר הרבה אחרי קליי בעוד תצוגה של זריקות דאונטאוניות סופר מהירות נגד שמירה כשסיים עם 6 מ-13, וכשלא היתה לו שלשה הוא נכנס לסל, וכמעט תמיד סיים עם סל או פאול. מאחר והוא קולע 95% מהפאולים שלו, הרבה יותר הגיוני לא לעשות עליו פאול כי הוא מגיע לעתים לסל מכניסותיו המיוחדות בחוסר שיווי משקל ובזווית קשה. אז תן לו לזרוק. פאול זה שתי נקודות בטוחות.
  13. כשקבוצה אחת קולעת 21 מתוך 44 שלשות -47%, טוב יותר מהדיוק שלה מה-2 (41%), והשנייה קולעת 3 מ-23 ל-17% מה-3, פלא שהמשחק לא הסתיים ב-30 הפרש.
  14. החשיבות של השלשות של קרי וקליי חשובה הרבה יותר מכמות הנקודות שהן מביאות. מה שהן עושות זה לשבור את רוח המלחמה, ולגרום לייאוש טוטאלי, כשהת'אנדר מובילה ב-8 תוך כדי מאמצים על-אנושיים (אל אנושיים? שכחתי כבר!) ופתאום שתי שלשות מהקיבינימאט ונגד שמירה עושות מההפרש צמד נקודות. כשזה קורה שוב ושוב, אתה חייב היכן שהוא להישבר פסיכולוגית, וזה מה שקרה בסוף לת'אנדר ב-4 הדקות האחרונות כשהם נקרעו 4-14.
  15. כל מי שנותן קרדיט גדול לסטיב קר טועה ומטעה. עם 21 שלשות מ-44 אתה צריך להיות מאמן מטומטם לא לנצח משחק. סטיב קר אינו יותר מבר מזל בינתיים. אולי הוא ילמד עם הזמן, אבל בינתיים הוא רוכב על גב שני קלעים שלא היו כאלה מעולם בשלבים האלה של הפלייאוף.
  16. דריימונד גרין מעצבן את רוב האנשים שאינם אוהדי הווריורס, אבל בלעדיו הם לא מנצחים. הוא סלע גיברלטר עבורם. לוחם אדיר ללא חת, שקלע 14 ב-5 מ-11, לקח 12 ריבאונדים, והחשוב ביותר הוא ה-16+ שלו: בלעדיו השלשות לא היו מספיקות. הוא כוח פיזי ואמוציונלי חשוב ביותר לווריורס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
29/05/2016 8:00:39

תצוגת השלשות המדהימה היא הסיבה המרכזית שהת'אנדר צריכים להיות מעודדים.
אם ביום שגולדן סטייט קולעת 21 שלשות, והת'אנדר קולעים 3 שלשות,
זה נגמר רק בדקה האחרונה – אז יש סיכוי.

הסיבה השנייה היא שהת'אנדר יגידו לעצמם – ניצחנו פעמיים בסן אנטוניו, ניצחנו גם באוקלנד.
ננצח באוקלנד עוד פעם!

הסיבה השלישית היא שהם יגיעו למשחק מלאים בתחושת ה-
!!!NOBODY BELIVES IN US

ido
ido
29/05/2016 9:50:43
Reply to  גיא

No. Next game is an okc melt down.

תומר
תומר
29/05/2016 9:51:29
Reply to  גיא

אין מצב שגולדן סטייט יפסידו את המשחק השביעי בבית !

רפי
רפי
29/05/2016 10:37:56
Reply to  גיא

אשרי המאמין גיא!
הווריורס היו צריכים ברקורד של העונה הזו חזרה מ 3-1 להעצים את התהילה של העונה הזו.
אין מצב שאחרי ההתקפלות של היום OKC חוזרים.
הסדר שב על כנו….. קארי ותומפסון עם טון של בטחון . OKC חזרו להתקפלויות רבע -4

דובי
29/05/2016 10:58:57
Reply to  רפי

החישובים המצחיקים האלה כבר נהיים מטופשים, בחיי.
זה פאקינג משחק שביעי בגמר אזורי. משחק על עונה שלמה. לוקחים את הסטטיסטיקה וזורקים לפח.

יניב
יניב
29/05/2016 11:08:43
Reply to  רפי

1+ בדיוק מה שגם אני חשבתי

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
29/05/2016 8:01:32

הכי שמח בשביל קליי, היחיד שהיה מתוסכל וממש לקח קשה ובכה אחרי אחד ההפסדים (לא זוכר אם ב 2:1 או ב 3:1)

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 9:31:18

הפייטר הכי גדול של הווריורס בסדרה.

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 8:06:47

תודה מנחם עוד שקראתי את אחד חשבתי על המסקנה המרכזית ואז ראיתי ששמת אותה :
״ההרגשה משך שלושת רבעי המשחק האחרונים היתה שהווריורס באה לנצח, והת'אנדר באה לא להפסיד.״
זו בדיוק הסיבה שחשבתי ב-3-1 שג״ס יחזרו בגלל שאורח ומה באים עם פחות רעב.
המסקנה השנייה זה באמת אחוזי השלשות – משחק שצריך להיגמר 20 ומעלה בהבדלים כאלה כמו שאמרת.

איתי
איתי
29/05/2016 8:06:50

כדורסל משחקים 40 דקות ולא 38 זה הכל…
ב 38 דקות הערב היינו מהללים את האנרגיה והטירוף שניצחו את העומק והכישרון.

אנדרה איגואדלה עשה את ה 5 דקות האחרונות בהגנה לסיוט לדוראנט וגמר את המשחק לא פחות מקליי וקארי.

משחק 7 הכל פתוח !!!

יאיר
יאיר
29/05/2016 8:13:48
Reply to  איתי

48 דקות התכוונת?

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 8:14:56
Reply to  איתי

40 דק' משחקים בקיבוץ של איתי

עגל
עגל
29/05/2016 9:18:25
Reply to  איתי

🙂

דובי
29/05/2016 11:02:48
Reply to  איתי

שתי מערכות עם אופציה לשלוש

סומסום
סומסום
29/05/2016 8:25:17

גיים 6 הירואי מוביל לגיים 7 שהתוצאה בו ידועה.
ע"ע מטס 86', קרדינלס 11' – שני משחקי 6 הגדולים בהיסטוריה, בכל ענף.

אורי הלוי
אורי הלוי
29/05/2016 8:30:35
Reply to  סומסום

היט 13'?

סומסום
סומסום
29/05/2016 8:34:18

גם, בהחלט, ויש עוד כמה.
אבל אם היית מכיר (או שאתה מכיר?) את הנסים והנפלאות של שני המשחקים שציינתי, היית מבין לאיזו מדרגה עליונה התכוונתי. כמו ריי אלן כפול חמש, ברצף.

אורי הלוי
אורי הלוי
29/05/2016 9:16:37
Reply to  סומסום

אני לא מתיימר להיות מהמבינים הגדולים בבייסבול באתר הזה, אבל על המשחקים הגדולים ביותר (וביניהם אלה) שמעתי.

אמיר
אמיר
29/05/2016 8:39:42

ממש מסכים עם הנקודה ה-3.

לא יודע אם זה רק אני ואולי זה גם בגלל שבכל משחק הפלייאוף הזה יש לי תינוק בוכה/אוכל/ישן בידיים, אבל ההרגשה שלי היתה כל הזמן שאנחנו מרחק ריצה קטנה של ג״ס מלגמור את זה. מדהים כמה פחד הקבוצה הזאת נטעה בליגה וגם בצופים, אתה פשוט יודע שהם בסוף ירוצו עליך ויגמרו אל זה!

ובכל הכבוד לקליי, איגי הוא איש המשחק שלי. מה שהוא עשה שם בהגנה בדקות האחרונות ואחרי זה עם החדירה על רוברטסון יזכרו לו כל הקריירה.

לא יודע מה איתכם, אני לא רואה את התאנדר חוזרים מזה…

חצבני
חצבני
29/05/2016 8:44:18

מנחם כבר דיבר על פוביית ההצלחה. אותו משחקון הגשה ששחקן הטניס האלמוני צריך כדי לקחת את כל המשחק מפדרר – אבל בקושי עובר את הרשת, הוא כמו משחק 6 של אוקלהומה. הם לא מאמינים שמגיע להם.
בעיני (ועוד רבים פה) זה היה תסריט צפוי.
ניצחון ביתי של ג.ס. במשחק 5 היה די סביר. ואז המומנטום כבר לא של הת'אנדרס… ובשעת לחץ, לחץ אדיר כמו מטר שלשות כזה, צמד הלחוצים, עם הקוף על הגב, חזרו לדפוסים הישנים.

ועכשיו משחק 7… אופתע אם יגמר בפחות מ15 הפרש

captain beefheart
captain beefheart
29/05/2016 9:01:54

קליי תומפסון לקח את הסדרה עליו. אם ג"ס יקחו אליפות עליהם לחזור למשחק הלילה ולהודות לו.

אוקלוהומה אכן משחקת על הדואו אבל גידלה סביבו מערכת יפה, במיוחד אדאמס השנה. כואב הלב לראות כמות כזו של כישרון מתבזבזת על קבוצה ללא רכז וללא תפיסת עולם של רכז כלל. כמו כולם גם אני מסתכל על ווסטברוק ורואה תופעה נדירה. אבל רכז הוא לא, למרות ריבוי האסיסטים.

ברבע האחרון, ובמיוחד בסופו, אוק' שילמה מחיר כבד על שלא היה לה מנהל על המגרש. אתה לא מוביל כל המשחק ומפסיד אותו ברגעים האחרונים סתם. חבל, אבל ג"ס היתה טובה יותר, חד משמעית. ובזכותה קיבלנו משחק שביעי כמו לפי הזמנה.

ולגבי גרין: סלע גיברלטר או אבן החכמים – כל אדם נורמלי לא אוהב אותו אחרי הבעיטה המכוונת למשכנות שאננים של אדאמס (כיוון את כף הרגל, לא ברך מקרית).

נמרוד
נמרוד
29/05/2016 9:02:14

פוסט מעניין ומצויין מנחם תודה

כמו שהגיב אמיר, קרדיט גדול מגיע גם לאיגי שאמנם לא ניהל משחק כמו במשחק הקודם אבל במאני טיים 2 עצירות גדולות שלו מול דוראנט ואז החדירה הגדולה והלייאפ הקשה הם אלה שהעבירו בצורה סופית את המשחק לידי הלוחמים.

קרי דיבר בסוף המשחק על זה ששום דבר לא גמור ושהם חייבים לבוא באותן אנרגיות ואותו האסל לגיים 7, אני מקווה שהם גם יישמו את זה.
שום דהר לא גמור, ג"ס חייבת להשיאר ממשומעת בהתקפה ולהמנע מאיבודים מיותרים ( שעדיין איבדה במשחקים 5 ו6 אבל נרבה פחות מהתחלת הסדרה ) , והם יהיו חייבים לבוא להילחם על כל ריבאונד . עכשיו גם עליהם יהיה לחץ מטורף אבל כל העונה הם עבדו קשה בשביל שמשחק כזה יהיה אצלם בבית

Kami
Kami
29/05/2016 9:04:13

צריך להוסיף גם את איגודלה ששיחק מעולה בדקות האחרונות. שתי התקפות שהוא שמר אדיר על דןראנט פלוס כניסה אדירה לסל של שניים.

הייט אשברי
הייט אשברי
29/05/2016 9:04:48

OKC יכולים לקחת מהמשחק הזה את זה שהם הפסידו בפער קטן והיו במשחק לכל אורכו בעמדת ניצחון למרות יום איום ונורא בקליעות . הם גם יכולים להגיד לעצמם שהם ניצחו כבר באוקלנד .
ג"ס יכולה להתעודד יותר , כמובן . כי המומנטום עבר אליה ומשחק 7 אצלה בבית . הפעם יהיה קשה ל-OKC לשחק אגרסיבי כמו בבית , כי היא לא תקבל את השריקות הקטנות הביתיות . בנוסף , וסטברוק ודוראנט לא נעשים עייפים פחות .

Mbk
Mbk
29/05/2016 9:21:15

רק אותי שעשע שסעיף 11 של מנחם מוקדש לקליי תומפסון
אגב האוטו ספלר מתקן את קליי לקלעי , פעם ראשונה שהתיקון האוטומטי צודק

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 9:32:42
Reply to  Mbk

למה הוא מתקן ראסל?

Mbk
Mbk
29/05/2016 10:04:57

ראסל צריך יותר מתיקון אוטמטי
אולי פסיכיאטר אוטמטי

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 9:58:14
Reply to  Mbk

הוא צדק גם במשולם😀

אסף
אסף
29/05/2016 12:13:27
Reply to  Mbk

קלעי זה בעדינות למצב האוטומט שהוא נכנס אליו היום, נראה כמו אחד שבתוך בועה ושום דבר לא יפריע לו במשחק הזה, מה עוד שחלק נכבד מהשלשות שלו היו תחת שמירה הגנתית די טובה ואף יותר מזה.
השלשות של תומפסון במעבר זה כמו סכין בלב,נקודות יותר בטוחות מצעד וחצי אצל אחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 12:14:12
Reply to  אסף

תת-מקליי?

Mbk
Mbk
29/05/2016 12:16:21

גדול !

גור גולן
גור גולן
29/05/2016 12:56:25

+1

עגל
עגל
29/05/2016 13:41:24

🙂

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:05:43
Reply to  Mbk

אילו הבנת את הפוסט שלי שהסביר שאוקלהומה באה לא להפסיד, וג"ס באה לנצח, היית גם מבין מדוע התחלתי בכל השלילה של OKC לפני שהתחלתי בהערצה לג"ס. אז אילו היית מבין זאת היית פחות משועשע

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 17:08:13
Reply to  מנחם לס

אילו היית קצת פחות מלא מעצמך אז היית מבין שמידן משועשע מכך שהמספר 11 הוא המספר של הגופיה של קליי. שום דבר מעבר.

Ghost Rider
Ghost Rider
29/05/2016 9:21:20

הניתוח שלך נכון, כולל החצי הראשון של הכרזת הפתיחה, הווריורס וינרים, זה לא אומר שאוקלהומה צ'וקרים, הם כן משחקים לא נכון ב2 המשחקים האחרונים, ו2 הכוכבים שלהם עייפים מאוד.

הבעיה עם גולדן סטייט היא שתצוגת השלשות הלא הגיונית הזו לא הפתיעה אותי, להפך – היה לי מוזר שקליי או קרי החטיאו.

לא רואה את אוקלהומה חוזרים, אבל רוצה להאמין בניסים.

Ddd
Ddd
29/05/2016 9:23:37

אני רק מצפה להפסקת השימוש במושג רפי הבנה אחרי הסדרה הזאת
חוץ מזה האתר בומבה

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:07:47
Reply to  Ddd

מציע שתפסיק לצפות

Care Bear
Care Bear
29/05/2016 9:24:51

איגי באמת היה הגיבור בדקות האחרונות.
איזה קור רוח והגנה!
קליי מדהים, קארי חזר לעצמו ועדיין, שום דבר לא גמור.
בשני משחקים שהיו להיות או לחדול עבור הלוחמים הם הראו אופי אדיר וניצחו,
אבל בשניהם זה הגיע לדקה האחרונה ומספיק, החטאה אחת, שריקה לא נכונה של השופטים או ריבאונד שנופל לידיים הלא נכונות (סיוטים ממיאמי 2013) והם מאבדים את זה.

אסף
אסף
29/05/2016 12:08:45
Reply to  Care Bear

חיכתי לראות תגובה של מישהו שתזכיר את איגי, הוא נתן תצוגה הגנתית מושלמת על דוראנט ברבע הרביעי, הביא אותו למצבי קליעה לא נוחים ותקע אותו להתברבר עם הכדור.

יניב
יניב
29/05/2016 9:33:51

אני רק חייב לציין שההתמדה והנחישות של גיא סוף כל סוך העירו את עייני. ראיתי את המשחק וכל הזמן אני אומר לעצמי זה משחק זה??? לעומת כל מה שהלך במזרח האיכותי שבו משחק כזה לא נכנס אפילו לחמשת המשחקים הטובים ביותר שהיו השנה במזרח.איך אפשר להשוואות הרי הנטרייטנינג והאופינסיב רייטינג והחרטא רייטנינג מראים בבירור שהמזרח הרבה אבל הרבה יותר קשה ואיכותי.הרי איך אפשר בכלל להשוואות את הדרך של קרי או של דוראנט להגיע לגמר לעומת הדרך הקשה של לברון.
מצטער גיא הייתי חייב להוציא את זה 🙂

גיא
גיא
29/05/2016 9:55:02
Reply to  יניב

בכיף!
אני פשוט שמח שיש משחק 7.

עגל
עגל
29/05/2016 13:42:43
Reply to  יניב

🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 9:37:30

מה שאני אוהב/שונא אצלך מנחם זה את הטוטליות. שלשה לפה או לשם והיינו מקבלים תוצאה אחרת לגמרי. אני מניח שאז היית מהלל את הגדולה של ווסטברוק ודוראנט ואומר כמה הווריורס לוזרים שהרסו לעצמם את העונה במרדף אחרי 73.
יש לנו סדרה גדולה אז בואו נהנה ממנה. קבוצה אחת תהיה חייבת לנצח ואחת להפסיד. בסוף קבוצה אחת תהיה מאושרת והשנייה מאוכזבת לאין שיעור. שום תוצאה לא תפתיע אותי במשחק ה-7 . הווריורס עוד לא הצליחו לפתור את הת'אנדר ולהיפך כך שאפשר לצפות לעוד משחק מרתק.

Care Bear
Care Bear
29/05/2016 9:45:01

+1

nadav de dove
nadav de dove
29/05/2016 10:15:16

+1000 בנוסף מי שלא ראה עלול לחשוב שגולדן הובילו כל המשחק.. אני ראיתי אוקלהומה שנלחמה כמו אריה מהרגע הראשון, שנתנה הגנת על והפכה את קרי לאנושי עד הדקות האחרונות וששלטה עד שדוראנט את ראס איבדו את זה

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 10:16:40
Reply to  nadav de dove

אני הייתי בטוח שזה של אוקלהומה עד 5 דקות לסיום. ההרגשה הייתה שלא מנצחים קבוצה נחושה ונלחמת בשלשות מטורפות.
אז כנראה שכן.

אסף
אסף
29/05/2016 14:58:48

כל כך מדויק עידו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/05/2016 19:03:33

1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/05/2016 19:04:12

ההסבר מדוע זה הצליח – נחושה ולוחמת *ומטומטמת

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:25:48

ככה זה בספורט. אתה מהלל כשזה קורה, ואתה מכה כשזה לא קורה. כמובן שאם ווסטברוק ודוראנט היו קולעים עוד שתי שלשות כל אחד ומנצחים הייתי מהלל אותם.
מה בדיוק רע בזה? איזה עתונאי ספורט לא עושה זאת?
למה שאתה לא תנסה לכתוב משהו על הסידרה במקום לבקר ולעקוץ בכל מה שאתה רק יכול?
אתה טוען ש-"אין לך זמן". אבל לכל הביקורות שלך יש לך די והותר זמן.
כנראה שזה התענוג היומי שלך, אז סחטיין. אני אמשיך בשלי ואביע את דעתי אחרי כל משחק – כן, הייתי מהלל את דוראנט ווסטברוק אם במקום לקלוע 30% הם היו קולעים 35%, כולל 2 שלשות כל אחד ומנצחים – ואתה תמשיך בשלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 17:37:40
Reply to  מנחם לס

זה לגיטימי לחלוטין ויש לזה את היופי שלו (לכן כתבתי אוהב/שונא), אני פשוט פחות מתחבר להליכה הזו לקצוות של הסקלה. למה אתה טוען שאני מבקר ועוקץ אותך? אני מגיב למה שכתבת. זה שדעתי חופפת רק בחלקה לדעתך לא אומר שאני מבקר אותך.
להגיב לוקח דקה מכיוון שזה ביחס לדיעה שכבר מוצבת מולך. לנסח את הרעיונות שיש לך בראש בצורה מסודרת לוקח הרבה יותר זמן (לפחות עבורי). בפלייאוף כשיש משחק יום יום ממש קשה למצוא את הזמן כדי לעשות את זה. אולי עכשיו בגמר כשיהיו מרווחים בין המשחקים.
אם כבר מדברים על ביקורת אז הדבר היחיד שמפריע לי הוא צורת ההתבטאות שלך כלפי אנשים המחזיקים בדעה השונה משלך. לידיעתך אין לי שום בעיה עם הדיעות שאתה מביע ואני אפילו מחכה לקרוא אותן מדי יום.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:56:32

כשאני מתבטא כלפי אחד שהוא 'רפה הבנה' זוהי הדרך שבה התחלתי מההתחלה באתר, ורוב המגיבים שאני "עולה עליהם" מבינים זאת. הם גם מחזירים לי לפעמים באבי-אבי, ולא מחקתי אף תגובה באתר, אלא אתאלה של אלעד רבין שהיו סתם לקלל ולהעליב.
אבל בקשר לתגובתך, כמובן שאם הזריקות הבלתי אחראיות של דוראנט ממרחקים מוזרים היו ניכנסות – למעשה, מספיק שארבע היו ניכנסות והוא היה מסיים 14 מ-31 ולא 10 מ-31, – הוא היה הגיבור הענק שלי.
זה כל היופי, הצער, והאכזבה שבספורט. כשאתה כובש שער נצחון – אתה גיבור וקבוצתך גדולה. כשאתה מחטיא שער פתוח והפסדת אליפות, אתה צ'וקר וקבוצתך לוזרית.
אני גם כותב, אבל אני גם אוהד. רציתי מאד שהת'אנדר תנצח, והיא הפסידה. זה היה סכין בלב, והרגשתי שהחוטא הגדול ביותר היה דוראנט, וכך כתבתי.
האתר הזה הוא לא עתון. אילו כתבתי היום לניו יורק טיימס, הכתיבה שלי היתה שונה לחלוטין, ולא הייתי נותן לרגשות להשפיע על כתיבתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 18:31:03
Reply to  מנחם לס

יש הרבה חיים בלכתוב ברגש כמו שאתה עושה. תרשה לי אבל להציג זווית אחרת. קודם כל תאמין לי שאני לא פחות אמוציונלי כלפי המשחק רק שאני רואה את הדברים קצת אחרת. גיבור יכול להיות גם טראגי. אתה יכול להיות טוב ועדיין להפסיד או להיות גרוע ולנצח. אני לא כל כך מאמין בלייבלים האלה של ווינר או לוזר כי הרוב זה עניין של תדמית שמתקבעת בדרך כלל על בסיס המקרים הראשונים איתם הספורטאי מתמודד. צריך לזכור שתמיד יש בצד השני יריב שגם הוא רוצה לנצח באותה מידה. מבחינתי מה שחשוב הוא האינטנסיביות והמאמץ שהספורטאי מגלה על המגרש (סטיב נאש הוא לוזר?). מהבחינה הזו אני לא חושב שדוראנט או ווסטברוק צריכים להתבייש הם נותנים את המקסימום מעצמם.
לגבי המשחק הנוכחי אין ספק שהקובצה קרסה בדקות הסיום אבל אני לא חושב שזה הופך אותם ללוזריםץ משחק מספר 1 היה תמונת ראי ממש של המשחק הזה ואם תסתכל על הרבע הרביעי של שניהם תגלה מספרים ממש דומים. דוראנט החטיא כמעט 10 רצוף עד לאותו סל שהכריע את המשחק. מה היה ההבדל הלילה? השחקנים בצד השני שקלעו זריקות מאד קשות. בקיצור זה שצד אחד מתעלה לא הופך את הצד השני ללוזר.
לגבי השיטה של OKC אני חייב להגיד שאני לא אוהב אותה אבל קשה להתווכח עם תוצאות. הם העיפו את סן אנטוניו ועדיין יכולים לנצח את הווריורס שתי קבוצות שניצחו ביחד 140 משחקים. הם כבר הגיעו לגמר בשיטה הזו כך שאני בטוח שהם מאמינם שיש להם את הכלים ללכת עד הסוף. זאת גם הסיבה שאני חושב שאף אחד מהשניים לא הולך לשום מקום בשנים הקרובות.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 19:16:04
Reply to  מנחם לס

לא יכולתי להמשיך לשרשר כי התגובה האחרונה שלך היתה האחרונה בשירשור המותר, אז אגיב כאן:
בשום מקום ואף פעם לא כיניתי את דוראנט או ווסטברוק "לוזרים". רק טענתי שלדעתי דוראנט היה אחראי יותר מכולם להפסד.
לא שה-29 נקודות שלו (או 27, אני כבר לא זוכר) לא היו חשובות. אבל ההחלטה שלו ללכת לבדו עם הראש בקיר, ולהכריח זריקות ששחקן כמוהו היה צריך לדעת שהן אסורות ומוטב להעביר כדור לשחקן אחר שלא נישמר, הפסידו את המשחק.

אני לא זוכר שאי פעם כיניתי שחקן "לוזר". אשמח אם מישהו יראה לי שכיניתי מי שהוא "לוזר" כי אם אתה ב-NBA, אחד מ-447 אינדיבידואלים שביליון אנשים היו רוצים להיות שם במקומם, אתה ווינר גדול מאד. כל שחקן NBA ללא יוצא מין הכלל ניצח הרבה יותר בחייו מאשר הפסיד.

גם אני, כמוך, לא מגדיר שחקן אף פעם כלוזר. "ווינר"? כן. כיניתי כמה וכמה פעמים שחקנים כווינרים כאשר הם צליחים ברגע הנכון, כשהכל מוטל כעל כף המאזניים, להתעלות ולהבקיע גול מנצח או סל מנצח.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 19:19:18
Reply to  מנחם לס

אגב, כמובן שטענתי שדוראנט היה צריך למסור במקום לזרוק, אבל אני זוכר את אותו דוראנט כמעט לא מחמיץ אף זריקה מרחוק באליפות העולם באיסטנבול, וטבעי ששחקן כמוהו מקווה שהמג'יק יחזור והכדורים יתחילו לצלול.
אמש זה לא קרה, אז בסוף אולי הוא היה צריך לוותר ולנסות דברים אחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 20:07:22
Reply to  מנחם לס

קודם כל אתה צודק שיש הבדל בין צ'וקר ללוזר (אני לא בטוח מה יותר גרוע). הנקודה שלי לגבי דוראנט היא שהוא כבר ניצח לא מעט משחקים בשיטה הזו. קח את המשחק הראשון בסדרה בו הוא החטיא 8 או 9 רצוף לפני שקלע את הסל המכריע. האם זה הופך אותו לפחות צ'וקר ויותר ווינר רק כי באותו יום שחקני הווריורס התעקשו להחטיא?

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 21:10:08
Reply to  מנחם לס

דוראנט הוא גם לא צ'וקר. מי כמוני זוכר אותו באליפות העולם כשהוא לא היה מסוגל להחטיא אפילו אם הוא ניסה. אבל זו היתה כותרת לבטא את התחושה בסוף.
הוא לא לוזר והוא לא צ'וקר. הוא פשוט ניסה וניסה, ובעקשנות סרב להפסיק לנסות, תוך תקווה שהמג'יק יחזור אליו. במקום צ'וקר היה עדיף לכנותו פרד עקשן שהולך עם הראש בקיר, במקום לנסות דברים אחרים. אפילו מייקל עשה זאת כשהיו לו משחקים בהם מאומה לא הלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 22:01:03
Reply to  מנחם לס

סבבה, אז אנחנו לגמרי באותה דעה. פשוט מהכותרת והמשפט הראשון משתמע אחרת.

יהודה
יהודה
29/05/2016 9:38:39

יפה כתבת
מנחם מסכים לכל מילה אפילו מאשר
הרי יש לו ניסיון של 60 שנה
אלופת הNBA היא שמנצחת OKC או GS

נדב
נדב
29/05/2016 9:51:37

תוהה אם רק אני הרגשתי בנקודה הבאה- במחצית השנייה ובמיוחד ברבע האחרון סטף (וגם קליי, אם כי פחות במובהק) נראה כאילו הוא יודע שזה אצלו בכף היד, הוא רק צריך לשחק את הכדורסל שלו והכל יסתדר – שזו פאזה שונה לגמרי מאשר בהפסדי החוץ, ואפילו מאשר במשחק מספר 5 – כלומר, התחושה היא שגודלן סטייט שבה אל ה-mojo שלה.

צביקה
צביקה
29/05/2016 10:50:38
Reply to  נדב

כן גם אני הרגשתי את זה. כנראה שגם דוראנט הרגיש את זה…

חתוליו
חתוליו
29/05/2016 9:52:03

איזה סדרה פגזית ומגניבה!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/05/2016 9:57:48

אני לא מבין מה יש להאשים את דוראנט, הוא עשה בדיוק מה שהוא יודע – ללכת לבד. הוא פשוט היה עייף מדי ולא מספיק סומך על החברים הנגרים שלו שייצרו מצבים במקומו.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:12:21

ללא הנגרים שלו OKC לעולם לא מנצחת את ס"א, ו 3 פעמים את ג"ס

מתן
מתן
29/05/2016 10:07:26

איכשהו, לא מאמין שהרעמים לא יחנקו שוב. תחושה של תבוסתנות במשחק שלהם

Berch
Berch
29/05/2016 10:11:24

לא משנה מה תחשוב על קאר, דווקא דונובן אכזבה גדולה.
איך הוא לא מצליח לעצור שחקנים אינטליגנטים כדוראנט ו(כן, גם) ווסטברוק מלשחק הירו בול.
זה כל כך פשוט
זה כל כך זועק לשמיים
בדיוק בשביל זה יש מאמן !!!

או שאולי זה ככה רק באירופה…. איפה שהמילה של המאמן שווה משהו 🙂

שמחי
שמחי
29/05/2016 10:11:40

יכול להגיב ןיכול לחכות לסוף הסדר ה .

שמייקל
שמייקל
29/05/2016 10:57:36

מנחם עכשיו שיש מצב שגולדן סטייט יעברו ואתה תטעה יש מצב שתקדם אותי מרפה הבנה לבעל הבנה לקויה או משהו כזה?

שמחי
שמחי
29/05/2016 12:49:31
Reply to  שמייקל

קודמת לקשה הבנה.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:13:20
Reply to  שמייקל

נחכה ונראה

דרוש תיקון
דרוש תיקון
29/05/2016 11:02:24

כתבה גרועה מאד, אוקלו נתנו את הנשמה ולא פחדו,
אתה מנחם פוחד ונחנק ממהימור שלך,
+10 לעידו גילרי.
כתבה של צעיר מתלהם ופראנואידי. לא נהנתי אך לא נעים לאנשים
לאמר שלא תעלב.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
29/05/2016 11:48:38

כתבה מצוינת,, אוקלהומה חזרה למימדים האמיתיים שלה.
קבוצה שחזרה לעצמה אחריי הבלחה חד פעמית מול הספרס.
דווקא בערב חלש של קרי שתיי הכוכבים נפלו ולא ניצלו זאת, המקום היחיד שהם לא נחנקים בו זה חדר העיתונאים שבו הם יודעים רק לדבר שטויות מחוסר ביטחון מוחלט אל היריב שלהם.

אמיר
אמיר
29/05/2016 12:07:16

מניסיון, ביקורת נשמעת הרבה יותר טוב כאשר היא נכתבת בצורה עניינית, לא מתלהמת ולרוב כאשר היא מגובה במשהו.

כולה כדורסל, לא חבל לרדת לפסים כאלה? חבל…

A.h
A.h
29/05/2016 11:50:16

תזכרו משאנפרני הרדוואי כותב:
הקאבס מגיעים רעננים ובסגל מלא ולדעתי עדיין לא פיבוריטים.
זה יקל עליהם סוף סוף לשבור את הקללה ולהביא אליפות ראשונה.
ולא משנה כמה מפחידות אוקלהומה והווריורס ואיזה מצ' אפ יש להן מול קווין לאב וקיירי

יניב
יניב
29/05/2016 11:58:27
Reply to  A.h

המומנטום בכל מקרה יהיה אצל הקבוצה שגיע מהמערב.אם זה גולדן אז אחרי שהם היו בקבר ועכשיו לקבל את לאב,פרי וקיירי בהגנה במקום דורנט,ננוסטברוק,רובטסון וכל הארוכים מאוקלהומה .אם זאת תהיה אוקלהומה אז גם הבטחון שלהם שלנצח פעמיים גם במפרץ וגם בטקסס ולצלוח משחק 7 בחוץ אחרי ששמטת יתרון 3-1.
אבל היי כמו שרבים וטובים אומרים כאן אף פעם אל תהמר נגד המלך,הוא בטוח ימצא את הדרך הטובה והנכונה לנצח

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 12:05:40
Reply to  יניב

אתנ הולך כבר עכשיו חזק ובכל הכח?
תנוח קצת שלא ייגמר לך האויר בגמר.

יניב
יניב
29/05/2016 13:00:09

איך אמרו במבצע סבתא:
אתה מתחיל הכי חזק שיש ואז לאט לאט מגביר

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 13:02:05
Reply to  יניב

שלא תגמור כמו מוטי בננה בציריך.

גיא
גיא
29/05/2016 13:35:20
Reply to  יניב

יניב, שאלה:
איפה אתה קונה קש טיבטי בשביל הבובות?
(שנה שעברה סטיב קר חיסל את המלאי בשביל ההקס שהפיל על הקאבס…)

יניב
יניב
29/05/2016 14:03:28
Reply to  יניב

על הקש אחראי גור לא אני.
אני רק ממלא את הבובות 🙂

שמייקל
שמייקל
29/05/2016 12:22:44
Reply to  יניב

כן הוא מצא את הדרך בשנה שעברה ראינו

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/05/2016 11:59:19

כתבתי שבוע שעבר במצב של 3-1. שווריורס יקחו את הסדרה
אחזור בקצרה 3-2 כי לווריורס אין מה להפסיד וירצו לעוף בכבוד.
3-3 כי הווריורס יודעים להלחם על החיים.
4-3 כי המשחק השביעי אצל הווריורס.
האמת לא חשבתי שזה ריאלי.
עכשיו זה נראה כעומד לקרות בסיכויים גבוהים מאוד.
הנדרס זה שני שחקנים ותו לא.
בכל מקרה אמשיך את מה שכתבתי, קליבלנד תנצח הכל מקרה. לא רואה ולא מאמין שיש אפשרות אחרת.

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 12:04:04

צ'וקינג מארץ הצ'וקים, ציטוט יפה של מגיב מוואלה: "בגיל קטן היה לי התקף אסטמה חמור ואושפזתי מספר ימים בבית חולים. אפילו אז לא נחנקתי כמו שדוראנט נחנק היום."

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 12:17:58
Reply to  tripledouble

למה דוראנט חוטף את כל האש כשדווקא ווסטברוק איבד 4 כדורים מהרגע שהיה שוויון 101.

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 12:21:21

ווסטברוק גם לא חף מפשע, ההבדל הוא שדוראנט היה נוראי במשך כל הערב.

שמייקל
שמייקל
29/05/2016 12:23:13

אני חושב שאם הם לא עולים לגמר דוראנט עוזב

שמחי
שמחי
29/05/2016 12:56:23

אני חושב שהיופי באתר הזה ורק עכשיו הבנתי זאת הוא
כבר לאחר משחק ראשון בליגה דוראנט הוכתר לאלוף
בהמשך היו מסקנות חותכות לגבי הפלייאוף כבר במשחק שלישי בליגה.
וכהנה וכהנה ועכשיו הסדרה לא נגמרה וכבר הכל ברור לכולם במיוחד מי ינצח אז אפשר לכבות טלויזיה ולהפסיק להיכנס לקרא ולהגיב באתר בלאו הכי הכל היה צפוי מראש….

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:29:41
Reply to  שמחי

כנראה שאתה לא חי, לא יודע, ולא מבין מה זה ספורט

שמחי
שמחי
29/05/2016 13:16:31

ובענין לב של אלופים
אתמול הסתים הגירו הקפת איטליה באופניים.
הפיבוריטים לניצחון היו מהתחלה ןינצנזו ניבאלי שכבר ניצח בטור דה פראנס מה זה ניצח ריסק את כריס פרום בשיאו בקטע דרך פאווה דרך רומית בה היתרון היה של קבוצת סקאי ופרום שם דוקא תקפו אסטנה וניבאלי וריסקו את סקאי כבר בקטע השלישי בטור
לפני שלושה ימים ניבאלי שהלך לו רע מאד תיכנן לפרוש האיגו מנע בעדו וניצח שלשום קטע.
אתמול ניצח שוב קטע ובפועל ניצח את המירוץ.
ולורדה שלא היה בסביבה כל המירוץ ניצח לפתע את קטע 16 ואתמול השתחל למקום שלישי בפודיום.
לב של אלופים.
ולסיכום אף פעם אל תספידו קבוצה שיש בה שני כוהני קנדומבלה .
הוודו כן עובד.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 14:06:01
Reply to  שמחי

וואי איזה ג'ירו זה היה. שינויי מומנטום אדירים. טקטיקה קבוצתית עילאית. התרסקויות נדהימות ובעלות השפעה מכרעת. כבר 20 שנים אני עוקב אחרי כל גראנד-טור ולא זכור לי מירוץ כזה (למעט הטור-דה-לאנדיס). בסופו של דבר כשכריש מריח דם לטרף אין סיכוי.

פאקו
פאקו
29/05/2016 15:57:35

אנסה להעלות פוסט על זה (לא מבטיח).

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 17:11:02
Reply to  פאקו

הייתי נרתם למשימה אבל אני עדיין בשלבי התאוששות. לא יודע מאיפה אפילו להתחיל. בכל מקרה אני בודאי אשמח לקרוא.

ישי אוהד קאבס
ישי אוהד קאבס
29/05/2016 13:32:54

הת'אנדר לוקחים את המשחק הבא או מתפרקים מנטלית.

תגיד קדיש על האליפות, לברון
תגיד קדיש על האליפות, לברון
29/05/2016 15:06:51

ואף מילה על כך שדונובן שחק את ווסטברוק ודוראנט?
לא פלא שהם קורסים בסוף הרביעי.

tripledouble
tripledouble
29/05/2016 17:01:11

הקריסה הלילה לא הייתה פיזית, היא הייתה מנטלית לחלוטין.

מנחם לס
מנחם לס
29/05/2016 17:38:03

הת'אנדר הפסידו בגלל סיבה אחת: הם ניסו לנצח 2 נגד 5. מה שלא מובן לי זה כיצד דוראנט ווסטברוק לא למדו בסידרה נגד ס"א ובנצחונות נגד ג"ס שהם ניצחו בגלל שהם שיחקו עם סטיב אדאמס, דיון ווייטרס, אנדרה רוברסון, אניס קנטר, אנטוני מורו, קמרון פיין, ואנדי פוי, ולא רק ווסטברוק ודוראנט, עם קצת איבקה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/05/2016 19:14:51
Reply to  מנחם לס

1000000000000+

כי זאת הת'אנדר ולכן כולנו בשוק דווקא מכך שכן הבינו זאת במשחק סדרה וחצי!

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/05/2016 17:50:12

לישי אוהד קאבס.התחלת בהכנות לכתבת האליפות?
מה זה משנה לך מי היריב, בכל מקרה הקאבס אמורים לנצח.

דדי
דדי
29/05/2016 18:19:21

כשהלחץ עולה, שחקנים חוזרים לאינסטינקט הראשוני שלהם.

ובמקרה של הת'אנדר זה אומר כדורסל הבידודים הפרימיטיבי של סקוט ברוקס.
(אגב, גם בקליבלנד זה קורה ללברון וקיירי במצבים האלה).

ההבדל ביניהם לבין הווריורס הוא שהווריורס גם בשיא הלחץ, הולכים לשיטת המשחק שלהם כדי להשיג זריקה טובה, והם אפילו לא יתעקשו שזו תהיה זריקה של אחד הכוכבים.
ה"אינסטינקט" של הווריורס הוא to trust the system. של הת'אנדר (וכאמור גם קליבלנד אלא אם כן יוכיחו אחרת השנה) – לתת את הכדור לשחקן הכי טוב כדי ליצור מצב זריקה…

אם יהיה להם מספיק מזל להגיע שוב לדקות הכרעה צמודות – זה האתגר של דונובן.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 18:33:03
Reply to  דדי

אבל במקרה של OKC והקאבס זה הסיסטם.

דדי
דדי
29/05/2016 18:45:57

לא מסכים.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/05/2016 20:10:01
Reply to  דדי

אז בוא תפרט.

חולדת הרים ססגונית
חולדת הרים ססגונית
29/05/2016 18:34:55

משחק באמת מדהים היה היום, לא יודע למה, אבל האמנתי מהרגע שהתחלתי לראות, רבע הרבע השני שהלוחמים עושים את זה.

משהו באנרגיה היה אחר, אפילו הריסון ברנס נזכר שהוא אמור להיות שחקן (ממש שכחתי מקיומו בפלייאוף הזה)

אמרתם כבר הכל על קליי, הבוקר הזה הוא היה 'אחד אלוהינו' ללא ספק, מחובר לפלאג אחר, חשמל אלחוטי לשמיים.

רציתי להגיד בתגובה למנחם, נקודה 14 !!!
זו הנקודה שהכריעה את המשחק וגרמה לחוסר האונים הפסיכי שתקף את הת'אנדרס, ראסל איבד כדור אחד 44 דקות ואז ארבעה בארבע.
הם עשו את זה פעמיים רצוף , ושלשות ה 'באמאשך' של תומפסון פשוט חיסלו אותם.

הצפי שלי הוא שמשחק 7 יהיה הכי חד צדדי שהיה אי פעם.
לוחמים +30 לפחות

וגאה שבפוסט דומה של הדוקטור לפני שישה ימים בבוקר של ה 3-1
אמרתי חד משמעית 4-3 לגולדן סטייט
(כמו הנזיר שמעליי והמשגיח שאישר את דבריי:-) )

מי יכול לנצח את קליבלנד ולהשפיל את גדול השחקנים בעשור האחרון פעם נוספת במשחק גמר אם לא הספלאש ברודרס.
מתאים לי 2-7 ללברון עוד חודש במשחקי גמר.

צביקה
צביקה
29/05/2016 19:32:20

באמת מה שלא יהיה העונה זה דרמה מטורפת. מי שינצח ב7 זה דרמה אדירה, והגמר, בשתי האפשרויות שלו זה סיפור מטורף וקבוצות באמת מעולות. בכל מקרה בסופםו של העשור הזה, 2010+, זה יהיהעשור אדיר, כמו שאמרתי כאן באתר לפני כמה שנים. אחד מהטובים בתולדות הליגה.

שוקי
שוקי
29/05/2016 22:14:52

לא קראתי התייחסות לעובדה שהמשחק היה שקול עד הסוף, למרות תצוגת השלשות.
אוקלהומה שולטת בריבאונד בשני צידי המגרש.
כמעט בכל התקפה יש להם הזדמנות שנייה!
תבינו, עד שאתה מגן בטירוף, ומצליח לגרום לראס/דורי להחטיא, איזה אדאמס או קנטר נותנים להם עוד התקפה!!
ככה גם באחוזי קליעה נמוכים המשחק שקול!!!

אסף
אסף
29/05/2016 22:49:19

נייט רובינסון הוא להיט